Studia Kinanthropologica 2013, 14(3):159-164

Připravenost učitele na teambuilding s obsahem pohybových aktivit zaměřených na aktivní životní styl

M. Blahutková1,*, M. Sližik2, M. Dlouhý3
1 VUT Brno, Centrum sportovních aktivit
2 UMB Banská Bystrica, Pedagogická fakulta, Katedra telesnej výchovy
3 UK Praha, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy

Cílem našeho výzkumu bylo zjišťování podílu začínajících učitelů tělesné výchovy na péči o zdraví studentů v současné škole. Pomocí dotazníkového šetření jsme zjišťovali u učitelů tělesné výchovy na víceletých gymnáziích a středních školách jejich znalosti teambuildingu a takových aktivit, které pomáhají v rozvoji osobnosti adolescenta. Dále jsme zjišťovali jaké zkušenosti s realizací teambuildingových aktivit mají učitelé tělesné výchovy na vybraných školách v Jihomoravském, Středočeském a Banskobystrickém regionu. Zájem učitelů o osobnost studentů vzrůstá. Mladí učitelé tělesné výchovy věnují více pozornosti volnočasovým aktivitám studentů a snaží se prohlubovat svoje znalosti v oblasti teambuildingu, koučování, ale i supervize.

Klíčová slova: tělesná výchova; zdraví; adolescenti; teambuilding; učitelé

Zveřejněno: 30. září 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Blahutková M, Sližik M, Dlouhý M. Připravenost učitele na teambuilding s obsahem pohybových aktivit zaměřených na aktivní životní styl. Studia Kinanthropologica. 2013;14(3):159-164.
Stáhnout citaci

Reference

  1. Dobrý, L., Svatoň, V., Šafaříková, J., & Marvanová, Z. (1997). Analýza didaktické interakce v tělesné výchově. Praha: Karolinum.
  2. Hoskovcová, S., & Niederlová, M. (2007). Dotazník motivace k výkonu LMI: Zjištění o studentech ekonomie. Psychologie v ekonomické praxi. 42 (3-4). 59 - 62
  3. Mohauptová, E. (2005). Teambuilding cesta k efektivní spolupráci. Praha: Portál.
  4. Payne, V. (2007). Teambuilding worskshop. Brno: Computer Press.
  5. Schuler, H., & Prochaska, M. (2003). Dotazník motivace k výkonu - LMI. Praha: Testcentrum.

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.